ارائه انواع هود و گاز و شیرآلات

بهترین نوع هود و گاز با بالاترین کیفیت و بهترین کیفت

ارائه انواع هود و گاز و شیرآلات

بهترین نوع هود و گاز با بالاترین کیفیت و بهترین کیفت

نمایندگی اخوان

اخوان

کارخانجات صنعتی اخوان جم در سال 1348 با مجوز وزارت صنایع و معادن استان تهران و توسط آقای محسن اخوان جم تاسیس گردید.

فعالیت تولیدی این گروه بزرگ با تولید قطعات پرسی در صنعت ابزار و تجهیزات مرتبط با ساختمان سازی شروع و با توجه به رشد صنعت ساختمان و نیاز کشور به تولیدات با کیفیت لوازم آشپزخانه ، مجوز تولید سینک ظرفشوئی از جنس استیل را اخذ نموده و با دانش و تجربه بالا این صنعت را توسعه و بهبود بخشید.
پرس کاری استیل فرایندی تخصصی بوده و با دانش فنی گروه اخوان و بهره مندی از پرس های هیدرولیک تناژ بالا و مدرن ، این مجموعه را به عنوان یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین های متخصص در امر کشش استیل مطرح مینماید .همچنین استفاده از تکنولوژی و تجهیزات روز اروپا باعث تمایز این مجموعه از سایر رقبا شده است.
برنامه ریزی و توسعه گروه اخوان منجر به تنوع بی نظیر محصولات خانگی شامل انواع سینک های ظرفشوئی ، انواع اجاق گاز های مبله و رومیزی استیل و شیشه ای ، انواع فر های گازی و برقی ، انواع هودهای آشپزخانه شده است. اکنون گروه صنعتی اخوان با وسعتی بالغ بر 200000 متر مربع مساحت و سالنهای تولید منحصر به فرد مانند نگینی درخشان در شهرک صنعتی عباس آباد در حال کار بوده و بیش از 700 نفر نیروی کارگری و متخصص به طور مستقیم در آن اشتغال دارند.

شایان ذکر است محصولات گروه صنعتی اخوان در گسترده ترین شبکه فروش و با قویترین سیستم خدمات پس از فروش خدمتگذار هموطنان عزیز میباشد.


 نمایندگی اخوان جم


دریافت لوح تقدیر و تندیس طلایی برند برتر سال

مراسم اختتامیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان  با حضور وزیر کشور، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ، رئیس اتاق تعاون ایران و جمع کثیری از فعالان اقتصادی در حوزه صنعت  به پایان رسید و از شرکت های برجسته نقدیر به عمل آمد که شرکت اخوان مفتخر به دریافت لوح تقدیر و تندیس طلایی برند برتر سال به خاطر تولید، کیفیت و تنوع لوازم آشپزخانه گردید است.

 

 

دریافت سیمرغ زرین انتخاب ملی و استاندارد و بین المللی

سیمرغ زرین انتخاب ملی و دریافت استاندارد و جایزه بین المللی لوکس ترین و مدرن ترین برند تجهیزات آشپزخانه از اتحادیه اروپا و نشان ملی رتبه نخست کیفیت و دوام در تولید تجهیزات آشپزخانه, لوح زرین طراحی منحصر به فرد و سیمرغ زرین مدیریت خلاق

جشنواره قهرمانان صنعت سال 95

کارخانجات صنعتی اخوان جم باز هم موفق به دریافت لوح و تندیس قهرمانان صنعت ایران گردیده و مفتخر است که چند سال پیاپی به دریافت این مقام دست می یابد.

نمایندگی اخوان با 40% ارزان تر از همه جا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد