ارائه انواع هود و گاز و شیرآلات

بهترین نوع هود و گاز با بالاترین کیفیت و بهترین کیفت

ارائه انواع هود و گاز و شیرآلات

بهترین نوع هود و گاز با بالاترین کیفیت و بهترین کیفت

خرید محصولات آلتون با تخفیف ویژه در نمایندگی آلتون

آلتون


شرکت تولیدی صنعتی البا گاز در سال  با برند تجاری آلتون و دامنه فعالیّت تولید اجاق گازهای مبله (فردار / بدون فر)، اجاق گازهای صفحه ای توکار، فرهای توکار (تمام برق / گاز و برق) و انواع هودهای خانگی پا به عرصه تولید ملّی گذاشت.

کارخانه البا گاز در زمینی به مساحت هجده هزار متر مربع در ناحیه صنعتی آئینه ورزان دماوند، در کیلومتر  جاده تهران فیروزکوه واقع شده است.

شرکت البا گاز با بهره گیری از پیشرفته ترین و مدرن ترین ماشین آلات و ابزارهای تولید و با به خدمت گرفتن کارشناسان مجرّب و متخصّص، به عنوان یک واحد تولید ملّی پیشرو در نوآوری و کیفیت محسوب می شود.

تمامی محصولات آلتون با نظارت مستمر و دقیق کارشناسان واحد کنترل کیفیت و مطابق با استانداردهای ملّی تولید و عرضه میگردد.

نمایندگی آلتون  ماموریت :

شرکت الباگاز با شعار کیفیت پایدار و با بهره گیری از منابع انسانی متخصص و تکنولوژی روز و به پشتوانه تجربه بیست ساله شرکت عادل گاز ،در سال 1382 پا به عرصه تولید گذاشت. ماموریت این شرکت تولید انواع لوازم خانگی با کیفیت شامل اجاق گازهای رومیزی و مبله ، فر توکار، سینک و هود آشپزخانه می باشد.

چشم انداز :

دستیابی به شرکتی سرآمد و پیشرو در حوزه لوازم خانگی و تبدیل شدن به انتخاب اول مصرف گنندگان ایرانی تا سال 1402 به عنوان چشم انداز شرکت مدنظر قرار گرفته است.

اهداف کلان :

جهت تحقق چشم انداز شرکت ، اهداف کلان ذیل به عنوان سرلوحه امور مدنظر قرار می گیرد:

واحد خدمات پس از فروش شرکت البا گاز در راستای جلب رضایت مصرف کنندگان و مشتریان خود اقدام به ارائه خدمات پس از فروش با بالاترین استانداردهای بین المللی نموده است.


https://parsaplus.com/%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%a2%d9%84%d8%aa%d9%88%d9%86/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد