ارائه انواع هود و گاز و شیرآلات

بهترین نوع هود و گاز با بالاترین کیفیت و بهترین کیفت

ارائه انواع هود و گاز و شیرآلات

بهترین نوع هود و گاز با بالاترین کیفیت و بهترین کیفت

اجاق گاز کن

 

بهترین مارک اجاق گاز

این روزها برندهای ایرانی مانند مدل ‌های خارجی خود کیفیت بسیار بالایی را عرضه می‌ کنند که این امکانات در برابر قیمت آن‌ ها بسیار به صرفه است. برندهایی همچون اسنوا،

، تکنوگاز، سینجر، کن، هاردستون (Hardstone) جزو بهترین برندهای ایرانی هستند که در کنار برندهای معروفی همچون لوفرا (Lofra)، دوو (Daewoo)، بوش (Bosch)، سامسونگ (Samsung) و ال جی (LG) در فروشگاه اینترنتی دیجی‌ کالا جهت فروش اینترنتی عرضه می‌ شوند.


 اجاق گاز

اجاق گازها انواع مختلفی دارند و برندهای داخلی و خارجی بسیار هستند که این وسایل و تجهیزات خانگی را تولید می‌کنند. 

اجاق گاز را می‌توان در سه نوع رومیزی، توکار و ایستاده دسته بندی کرد. اجاق گازهای توکار در انواع تعداد شعله تولید می‌شوند. 

بیشتر خانه‌های امروزی با اجاق گاز توکار و داخل کابینتی اجاره داده شده و فروخته می‌شوند. بیشتر این اجاق گازها پنج و چهار شعله هستند و دارای جنس‌های شیشه‌ای، سرامیکی و استیل هستند. 

در ادارات و سازمان‌ها اجاق گازهای رومیزی دو شعله بهترین انتخاب است چرا که این اجاق گازها فضای کمی را می‌گیرند. اجاق گازهای ایستاده در گذشته در خانه‌ها بیشتر مورد استفاده قرار می‌گرفتند. 

مزیت استفاده از این اجاق گازها این است که دارای فر هستند. هنوز هم برخی از خانم‌های خانه دار طرفدار استفاده از چنین اجاق گازهایی هستند و از انواع جدید و مدرن آنها استفاده می‌کنند.

ویژگی‌های انواع اجاق گاز

انواع اجاق گاز دارای ویژگی‌ها و خصوصیت‌های مختلف هستند. مثلا بیشتر اجاق گازهای رومیزی دارای سه شعله هستند. این اجاق گازها دارای فندک بوده و جنس شبکه آنها آهن و چدن و جنس ولوم‌های آنها از پلاستیک است. 

از این اجاق گازها می‌توان در آشپزخانه‌های کوچک و بالکن‌ها و حیاط‌ها استفاده کرد. بیشتر اجاق گازهای ایستاده دارای پنج شعله، شیشه نشکن، فر، فندک و جنس شبکه چدنی هستند.

 این اجاق گازها از ایمنی خوبی برخوردار بوده و به آسانی و راحتی شست و شو می‌شوند. بیشتر اجاق گازهای توکار پنج شعله بوده و دارای شبکه از جنس چدن و درب شیشه‌ای نشکن هستند. این اجاق گازها همچنین دارای فندک اتوماتیک و تایمر هستند.


قیمت اجاق گاز کن

انواع اجاق گاز دارای قیمت‌های مختلف و متنوعی هستند. قیمت اجاق گازها بستگی به نوع اجاق گاز و برند سازنده‌ی آنها دارد. اجاق گازهای رومیزی قیمت بسیار کمتری نسبت به دیگر اجاق گازهای ایستاده و توکار دارد. قیمت اجاق گازهای ایستاده به دلیل دارا بودن فر بیشتر است. قیمت اجاق گازها همچنین بستگی به برند سازنده‌ی آنها دارد. برندهای خارجی و معتبر بین المللی قیمت بیشتری نسبت به برندهای داخلی دارند.

 

 

 

اجاق گاز دوو از جمله اجاق گازهای بسیار پرطرفدار است، چرا که اجاق گاز این برند به سیستم سوخت رسانی ایتالیایی، سیستم سلف کلین، فن کانوکشن، و محفظه فر آنتی باکتریال تجهیز شده است. دوو اجاق گازهای خود را پنج شعله و در رنگ های مختلفی ارائه کرده است. برای خرید اجاق گاز این برند، از اطلاعات گردآوری شده در جدول استفاده نمایید، و بر روی مدل و یا تصویر اجاق مورد پسندتان کلیک نمایید تا از قیمت اجاق گاز دوو و جزئیات هر کدام مطلع گردید.

 

قیمت اجاق گاز 

اجاق گاز مبله از دیگر محصولات شرکت آلمانی بوش میباشد. این اجاق گاز با توجه به کاربرد های متفاوت در اندازه های 90 سانتی متری و 60 سانتی متری با تعداد شعله های متفاوت ارائه شد است. هر کدام از این محصولات ویژگی و کارایی خاصی دارند و با توجه تکنولوژی های به کار رفته قیمت های متفاوتی دارند.

 

 

قبل از هر چیز، باید بدانید که اجاق‌ها بسته به نوع سوخت مصرفی‌شان به سه دسته تقسیم می‌شوند:

اجاق گاز

اجاق برقی

و اجاقی که از هر دو سوخت استفاده می‌کند.

توجه داشته باشید که اجاق برقی را می‌توانید در هر خانه‌ای دارای برق با ولتاژ ۲۲۰ ولت استفاده کنید، اما اگر می‌خواهید اجاق گاز بخرید باید مطمئن باشید که منزل‌تان لوله‌کشی گاز طبیعی داشته باشد، در غیر این‌صورت باید از گاز پروپان یا همان کپسول گاز استفاده کنید. البته بیشتر مناطق شهری امروزی از خدمات گاز طبیعی برخوردار هستند، اما هنوز هم مناطق روستایی‌ای هستند که متاسفانه از گاز طبیعی محروم‌اند.

عوامل مهم اولیه برای خرید اجاق گاز

به‌طورکلی، اجاق گاز باید با نیازهای شما برای پخت‌وپز متناسب باشد. خواه یک آشپز حرفه‌ای هستید یا مبتدی، تنها زندگی می‌کنید یا در خانواده‌ای پرجمعیت، نوع اجاق گاز انتخابی شما پاسخگوی انتظارات‌تان باشد. برای این منظور باید ویژگی‌های زیر را مدّنظر داشته باشید:

۱. نوع اجاق گاز

اجاق گاز بسته به سیستم اشتعالی که در آن تعبیه شده است، می‌تواند از نوع پیلوت‌دار سنتی باشد یا از نوع الکتریکی پیشرفته. نوع پیلوت‌دار جریان ثابتی از گاز را فراهم می‌کند تا شعله را روشن نگه دارد و به این ترتیب بیش‌ازحدِ نیاز انرژی مصرف می‌کند. اما نوع الکتریکی آن از جریان الکتریکی استفاده می‌کند که در ابتدای چرخه گرمایی روشن می‌شود و دیگر نیازی به جریان مداوم ندارد، بنابراین میزان مصرف انرژی آن کمتر است.

۲. اندازه اجاق گاز

اندازه اجاق گازی که می‌خواهید بخرید تا حد زیادی به اندازه آشپزخانه، میزان پخت‌پز روزانه و نیز تعداد افراد خانواده‌تان بستگی دارد.

اگر فضای آشپزخانه‌تان کوچک است و می‌خواهید به شکل بهینه از فضای آشپزخانه استفاده کنید، اجاق گازهای توکار صفحه‌ای فضای کمتری را نسبت به اجاق گازهای ایستاده (مبله) اشغال می‌کنند. این نوع اجاق گازها به فضای آشپرخانه‌تان ظاهر مدرن‌تری خواهند داد.

اگر تعداد افراد خانواده‌تان کم است، اجاق گاز با تعداد شعله‌های کمتر مناسب‌تر است. به‌عنوان مثال در خانواده ۳ یا ۴ نفره اجاق گاز دو شعله پاسخگوی نیازهای خانواده است و فضای کمتری را هم اشغال می‌کند. (البته اگر مدام مهمان ندارید.)

اجاق گازهای رومیزی هم برای آشپزخانه‌های کوچک گزینه مناسبی هستند، اما معمولا از همه مدل‌های دیگر گران‌ترند.

در صورتی‌که می‌خواهید حتما از اجاق گاز مبله استفاده کنید، فضای آشپزخانه را اندازه بگیرید. اگر قرار است بین دو کابینت قرار بگیرد باید به دقت اندازه‌گیری را انجام بدهید. به‌طور معمول اندازه اجاق گازهای ایستاده حدود ۳۰ اینچ یا ۷۵ سانتی‌متر است، اما مدل‌های باریک‌تر و عریض‌تر از آن هم وجود دارد. در شکل اجاق گاز ایستاده را می‌بینید که به خوبی در فضای بین دو کابینت جا شده است:

۳. توان حرارتی اجاق گاز

هنگام خرید اجاق گاز به توان حرارتی آن توجه کنید. توان حرارتی اجاق گاز  میزان گرمایی است که از شعله‌ها خارج می‌شود و واحد اندازه‌گیری استاندارد آن بی‌تی‌یو بر ساعت است. (بی‌تی‌یو به معنای واحد حرارتی بریتانیا به ازای هر ساعت است و به‌شکل BTU/hr نوشته می‌شود). در ایران این توان حرارتی بر اساس کیلووات در نظر گرفته می‌شود. خروجی حرارت شعله‌ها در اجاق گازهای استاندارد به ازای هر ساعت از ۵۰۰۰ تا ۱۲,۵۰۰ BTU (معادل ۱,۴ کیلووات تا ۳,۶ کیلووات) متغیر است.

معمولا ایده‌آل‌ترین توان حرارتی برای هر شعله در اجاق گازهای خانگی ۲,۰۵ کیلووات (معادل  ۷۰۰۰ BTU) است. توان حرارتی بالاتر از این مقدار، بیشتر برای رستوران‌ها مناسب است. بااین‌حال، معمولا اجاق گازها دارای شعله‌هایی با توان حرارتی یکسان نیستند و توان بعضی شعله‌ها از ۰,۸۷تا ۱,۴ کیلووات (معادل ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ BTU) است.

بعضی اجاق گازها یک شعله بسیار قوی‌تر با حدود ۳,۵ کیلووات دارند. البته لزوما این‌طور نیست که هرچه توان حرارتی اجاق گاز بالاتر باشد، اجاق گاز بهتر است. توان حرارتی بالاتر گرمای بیشتری به غذا می‌رساند و بنابراین مدت زمان پخت غذا کاهش می‌یابد، اما کنترل گرما هم در این شعله‌ها دشوارتر است؛ زیرا معمولا این شعله‌ها را نمی‌توان به اندازه کافی کم یا به اندازه دلخواه تنظیم کرد.

 

۴. جنس اجاق گاز

هنگام خرید اجاق گاز باید به جنس آن هم توجه کنید. به‌طورکلی، اجاق گازها در انواع زیر تولید می‌شوند:

تمام استیل: بیشتر اجاق گازها از فولاد ضد زنگ (استیل) ساخته می‌شوند، زیرا محیط آشپزخانه معمولا پر از بخار آب است و سبب زنگ‌زدن فلزاتی مانند آهن می‌شود. حتی اگر بدنه اجاق گازهای استیل به شدت گرم شود، باز هم مقاومت زیادی دارد و به آن آسیبی نمی‌رسد.

استیل – شیشه‌ای: صفحه این اجاق گازها شیشه‌ای است، اما لبه‌های آنها استیل است. این اجاق گازها هم به دلیل ترکیب شیشه و فلز زیبایی خاصی به فضای آشپزخانه 

ویژگی‌های مهم دیگری که هنگام خرید اجاق گاز باید در نظر داشته باشید

۱. اجاق گازی را انتخاب کنید که راحت تمیز شود

معمولا بسیاری از اجاق گازهای جدید دارای شعله‌پخش‌کن و رویه چدنی هستند که همین سبب می‌شود کار تمیز کردن آنها بسیار راحت‌تر باشد. در این اجاق گازها اگر غذا سرریز شود، وارد محفظه شعله‌ها نمی‌شود و فقط کافی است رویه چدنی، شعله‌پخش‌کن و اطراف سینی گاز را تمیز کنید. اجاق گازهایی که دارای شعله‌پخش‌کن و رویه چدنی نیستند (به‌خصوص تک شعله‌هایی که مادرهایمان از آن برای آش‌پختن استفاده می‌کنند) به مراقبت بیشتری نیاز دارند و باید حواس‌تان باشد غذا درون محفظه شعله نریزد.

علاوه‌بر آن به‌دنبال اجاق گازهایی باشید که دورتادور سینی‌شان لبه داشته باشد، در این اجاق گازها اگر غذا سرریز شود روی کف زمین و اطراف اجاق گاز نمی‌ریزد. در شکل زیر اجاق گاز بدون شعله‌پخش‌کن و بدون رویه چدنی نشان داده شده است:

۲. بهتر است اندازه شعله‌های اجاق گاز با هم متفاوت باشد

به دنبال اجاق گازی باشید که شعله‌هایی با اندازه‌های متفاوت داشته باشد، زیرا این شعله‌ها خروجی حرارتی متفاوتی دارند و می‌توانید بسته به اندازه‌های آن ظروف کوچک و بزرگ را روی آنها قرار دهید. مسلما توانایی پخت این شعله‌ها هم با هم متفاوت خواهد بود، به‌عنوان مثال می‌توانید از شعله‌هایی که بزرگتر هستند و توانایی گرمادهی بیشتری دارند برای جوشاندن آب و آماده‌کردن سریع غذا (به‌ویژه در مواقعی که وقت کمی دارید) استفاده کنید و شعله‌های کوچک‌تر و کم‌توان‌تر برای هنگامی‌که می‌خواهید غذا آهسته بجوشد و خوب جا بیفتد مناسب هستند.

یکی از موارد مهم دیگر در خرید اجاق گاز کنترل گرمایی است. برخی اجاق گازها قابلیت کنترل گرمایی بخش بالایی اجاق گاز را دارند و به‌این‌ترتیب از احتمال آتش‌سوزی جلوگیری به عمل می‌آورند.

۳. کارکردن با اجاق گاز باید راحت باشد

برخی اجاق گازها از بخش‌های الکترونیکی برای کنترل گرمایی و تنظیم حرارت یا شعله استفاده می‌کنند. اجاق گازی را انتخاب کنید که کارکردن با آن راحت باشد و بتوانید به‌راحتی ویژگی‌های متنوع آن را تنظیم کنید.

۴. اجاق گاز باید ایمن باشد

نکته مهم دیگر در انتخاب اجاق گاز، ایمنی آن استمعمولا اجاق گاز دارای فندک و ترموکوپل ایمنی بیشتری دارد. اگر به هر دلیلی شعله اجاق گاز خاموش شود (مثلا در اثر باد یا سرریز شدن غذا)، ترموکوپل خودبه‌خود سبب قطع جریان گاز می‌شود و به‌این‌ترتیب از خطر انتشار گاز در فضای آشپزخانه و آتش‌سوزی جلوگیری به عمل می‌آورد. (اگر زیاد برایتان پیش می‌آید که فراموش کنید غذا یا شیر روی گاز گذاشته‌اید، حتما این مورد را در نظر بگیرید).

اگر فر برایتان مهم است حتما به آن توجه کنید

گر زیاد شیرینی یا کیک می‌پزید یا بچه‌هایتان عاشق پیتزا و غذاهای پخته‌شده در فر هستند، بهتر است اجاق گاز فردار داشته باشید. اجاق گازی را انتخاب کنید که یا دو عدد فر داشته باشد یا اینکه فر آن حداقل پنج قفسه داشته باشد. حتما قفسه‌ها را امتحان کنید، که جابه‌جاکردن یا خارج‌کردن‌شان به آسانی انجام می‌شود یا نه. امروزه فرهای اجاق گاز دارای سیستم تمیزکننده خودکار هستند، اگر حوصله تمیزکردن فر را ندارید یا وقت‌تان محدود است، این موضوع را مدنظر داشته باشید


https://parsaplus.com/product-category/oven/oven-can/

سینک کن را با تخفیف خریداری کنید .

سینک کن * دارای استاندارد اروپا و ایران
* برنده تندیس طلایی کیفیت از سویس و آلمان
* خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور
* تندیس اجلاس مدیر شایسته ملی
* بزرگترین تولید کننده هود در خاورمیانه
* دریافت سیمرغ زرین انتخاب ملی و استاندارد و بین المللی
* بالاترین میزان تنوع تولید فر توکار در ایران
* جشنواره قهرمانان صنعت سال ۹۵
* دریافت گواهینامه ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان
* دریافت سیستم مدیریت کیفیت Iso ۹۰۰۱
* برگزیده زرین کنگره ملی حماسه اقتصادی در سال ۱۳۹۲

برنامه ریزی و توسعه گروه اخوان منجر به تنوع بی نظیر محصولات خانگی شامل انواع سینک ظرفشوئی، انواع اجاق صفحه‌ای و مبله استیل و شیشه‌ای، فر توکار گازی و برقی، انواع هودهای آشپزخانه شده است. اکنون گروه صنعتی اخوان با وسعتی بالغ بر ۲۰۰۰۰۰ متر مربع مساحت و سالن‌های تولید منحصر به فرد مانند نگینی درخشان در شهرک صنعتی عباس آباد در حال کار بوده و بیش از ۷۰۰ نفر نیروی کارگری و متخصص به طور مستقیم در آن اشتغال دارند در تولید محصولات کارخانه اخوان از دستگاه‌های پیشرفته روز دنیا استفاده شده است.

بالاترین میزان تنوع در تولید محصولات توکار به همراه بیشترین سهم از بازار داخلی مربوط به این کارخانه است که به طور مثال می‌توان حدود ۳۶ مدل فر توکار در انواع طرح، رنگ، و سوخت مصرفی به همراه ۱۰۰ مدل گاز صفحه‌ای و سینک ظرفشویی معرفی کرد. در بین تولیدات می‌توان از رنج قیمت پایین تا محصولاتی لوکس و کیفیت بسیار بالا را دید. شایان ذکر است محصولات گروه صنعتی اخوان در گسترده‌ترین شبکه فروش و با قوی‌ترین سیستم خدمات پس از فروش خدمتگذار هموطنان عزیز است.

 


ویژگی و معایب محصولات اخوان جم در مقایسه با محصولات مشابه داخلی و خارجی:
* کیفیت مناسب محصولات با نسبت قیمت
* تنوع بسیار بالا در تولید و احترام به هر گونه سلیقه
* خدمات پس از فروش بسیار گسترده
* کیفیت پایین بسته بندی در فر توکار، هود
* تفاوت عکس برخی محصولات در کاتالوگ با کالای اصلی

تولید با توان نیروهای داخلی

این کارخانه با در اختیار داشتن تیم مهندسی و R&D متشکل از کارشناسان و افراد باتجربه ایرانی توانسته است شاخص سنجش کیفی و تنوع برای سایر تولیدکنندگان باشد. در حال حاضر حدود هزار نفر نیروی ماهر و سی نفر کارشناس متخصص در تیم مهندسی شرکت مشغول فعالیت هستند.

 

چند درصد نیاز بازار ایران توسط تولیدکنندگان داخلی تأمین می‌شود؟

این سوال رو به دقت نمی‌توان پاسخ داد ولی شرکت اخوان به عنوان یکی از شرکت‌های داخلی، پتانسیل فراوانی دارد و سرمایه گذاری وسیعی، با هدف تأمین نیاز بازار ایران انجام داده است. در حال حاضر اکثر محصولات آشپزخانه توکار در این شرکت قابل تولید است. (قابل ذکر هست مایکروویو توکار جز تولیدات این کارخانه نمی‌باشد و جای آن در سبد محصولات خالی است)

شاید بتوان علت موفقیت و شناخت این کارخانه را در چند نکته دید. تبلیغات گسترده در دراز مدت، تنوع محصول بالا، خدمات گسترده، کیفیت مطلوب و احترام قابل قبول به مشتری


از ویژگی های سینک کن می توان به موارد زیر اشاره نمود:


2-نصب و راه اندازی این مدل سینک آشپزخانه اخوان به صورت رو کار می باشد .

3- سینک کن  داری یک عدد لگن عمیق  می باشد. اگر میخواهید سبزیجات و میوه ها و ظروف و....... را در داخل لگن سینک بشورید ، می توانید سیفون سینک داخل لگن را رو به پایین فشار داده و مانع خروج آب ازسیفون لگن شده .با این کار حجم زیادی آب داخل لگن سینک جمع شده و قادر خواهید بود تمام سبزیجات و میوه ها و....را داخل لگن براحتی بشورید.

 4-از ویژگی های دیگر این سینک می توان به دارا بودن سر ریز سینی اشاره کرد. سر ریز سینی در سینک کد 31 اخوان باعث می شود تا آب جمع شده در سینی سینک از حفره های موجود در کنار آن خارج شود و آبی برروی سینی جمع نشود. 

سینک کن را با تخفیف 30% بخرید

سینک آشپزخانه

سینک ظرفشویی شیشه‌ای:

هنگامی که طراحی کابینت و یراق آلات کابینت خود را انجام می‌دهید، بعدا تصمیم می‌گیرید که موارد مورد نظر برای سینک آشپزخانه خود را انتخاب کنید. سینک ظرفشویی شیشه‌ای بسیار زیبا است . این سینک در آشپزخانه‌های لوکس کاربرد دارد و زیبایی آشپزخانه را دو چندان می‌کند. نظافت راحت این سینک سبب شده طرفداران آن دو چندان شوند.

سینک ظرفشویی گرانیتی:

این سینک بسیار محبوب و لوکس برای طولانی مدت است. ساخته شده توسط سنگ گرانیت، سنگ مرمر، سنگ آهک، تراورتن یا انیسکس، یک سینک آشپزخانه سنگی، یک گنج است که می‌توان هر زمانی از آن استفاده کرد. سینک ظرفشویی آشپزخانه ساخته شده از مواد دست ساز، هر چند هنوز به خوبی شناخته نشده است اما در حال توسعه شدید است. به عنوان مثال  مس ضد زنگ و سنگ نمونه‌هایی از این نوع سینک‌ها هستند. در دنیا این سینک‌ها به سینک‌های سبز معروف هستند زیرا قابل بازیافت و قابل برگشت به محیط زیست است.

سینک ظرفشویی کن 

فولاد ضد زنگ نیز بسیار محبوب است. مقاومت و طول عمر بالای این سینک‌ها سبب محبوبیت آنها شده است. از طرفی تمیز کردن این سینک‌ها به راحتی انجام می‌شود.

گزینه‌های نصب برای انواع سینک‌های آشپزخانه

سازندگان سینک هنوز به نوآوری ادامه می‌دهند. راه‌های جدیدی برای نصب انواع سینک‌های آشپزخانه ایجاد می‌کنند. برای کسانی که آشپزخانه‌های نسبتا متوسط دارند، سینک‌های آشپزخانه متوسط و کوچک می‌توانند در دسترس باشند. سینک‌ها از نظر نصب هم دو دسته:

سینک توکار که با برشی روی سطح کابینت نصب می‌شود
سینک روکار که از یک طرف به دیوار وصل است و نیاز به برش داخل صفحه کابینت ندارد.


بعضی وسایل خانه به قول معروف، «عمری» است. شاید تا پایان حضور در خانه یا حتی عمرتان فکر تعویض آن هم به ذهن تان خطور نکند یا نیازی نباشد. به همین دلیل برای خرید این اقلام باید بررسی های زیادی انجام دهید...

 

حساب و کتاب و فکر پول را باید کنار بگذارید و وسیله ای تهیه کنید که سالیان زیادی برای شما کار کند و قابل استفاده باشد. تعداد چنین کالاهایی برای خانه و داشتن زندگی آسان و راحت کم نیست اما در این شماره، بحث درباره «سینک های ظرفشویی» است؛ وسیله ای که بی شک خانم ها بیشتر با آن سروکار دارند. سینک های ظرفشویی نامناسب و غیراستاندارد، می تواند سمی باشد و باعث بروز بیماری های گوارشی شود.

 

 

سینک های ظرفشویی فلزی، رایج ترین و پرطرفدارترین مدل در کشور است. مدل های فلزی بیشتر از جنس آلومینیوم، نیکل و کروم هستند؛ فلز هایی نقره ای رنگ و به نسبت سبک که از دوام خوبی برخوردارند. فولاد ضدزنگ، مس، چدن و فولاد متراکم هم از دیگر فلزات رایج برای ساخت سینک ظرفشویی هستند. همین فلز اولین نکته ای است که باید به آن توجه شود. معمولا بهترین انتخاب استفاده از سینک هایی از جنس فولاد ضدزنگ است: هزینه کم، سبکی و ساختاری محکم، مزایای این نوع سینک ها هستند. البته خریدارانی که تنوع بیشتری از نظر رنگ و طرح می خواهند، می توانند به خرید سینک های چدنی بپردازند.

 

سینک های چندقلو

در مورد کاسه ظرفشویی سینک هم ۳ مدل وجود دارد: یک، دو و سه کاسه. در این مورد هم باید دقت کرد تا اندازه و حالت کاسه سینک ظرفشویی مناسب باشد: گودی کاسه و انحنای دیواره ها. انتخاب سینک ها از این نظر به نیاز شما در آشپزخانه بستگی دارد. اگر تنها برای شست وشوی ظروف می خواهید از سینک استفاده کنید همان سینک های کلاسیک یک قلو برای شما مناسب است. اما اگر می خواهید علاوه بر شست وشو برای خیس کردن سبزی ها و میوه ها یا جداکردن مواد غذایی قبل از شست وشو از سینک استفاده کنید، بهتر است سینک های ۲ یا ۳ کاسه تهیه کنید.

 

مدل های ۳ تکه ای، قسمتی باریک و کوچک در میانه ۲ قسمت اصلی دارند که می تواند به عنوان محل قرار دادن مایع ظرفشویی هم مورد استفاده قرار گیرد. البته راه آب رو دارد و می توان برای شستن سبزی و حتی ظروف هم از آن استفاده کرد که البته باید بهداشت را در این زمینه رعایت کرد. سینک های یک قلو ارزان ترین مدل در بازار محسوب می شود. می توانید با حدود ۶۰ تا ۷۰ هزار تومان یک مدل داخلی آن را خریداری کنید. قیمت سینک های ۲ قلو و ۳ قلو هم از ۱۵۰ هزار تومان آغاز می شود و قیمت مدل های خارجی به ۳۰۰ هزار تومان هم می رسد.

 

 ابعاد سینک

در ابتدا باید دقت کنید سینک منتخب تان از لحاظ اندازه و ابعاد برای کابینت و آشپزخانه شما مناسب است یا نه! بنابراین قبل از هرکاری باید اندازه و ابعاد سه بعدی فضایی را که برای سینک ظرفشویی اختصاص یافته بدانید. همیشه بین ۵ تا ۸ سانتی متر از ۲ طرف فاصله در نظر بگیرید چون ممکن است هنگام نصب سینک مشکلات جانبی بروز کند. عرض سینک های ظرفشویی ۵۰ یا ۶۰ سانتی متر است. طول سینک های ۲ قلو کمتر از ۱ متر است؛ سینک های ۲ قلو ۱ متر طول دارند و سینک های ۳ قلو، نزدیک به ۱ متر و ۳۰ سانتی متر.

 

البته باتوجه به مدل سینک که دایره ای باشد یا چهارگوش و شرکت تولید کننده ممکن است این اندازه کمی بالا و پایین شود. پس قبل از سفارش کابینت، حتما سینک دلخواهتان را انتخاب کنید و اندازه آن را به سازنده کابینت بگویید. بهتر است سینکی را انتخاب کنید که با مساحت آشپزخانه تان متناسب باشد. سینک های خیلی بزرگ در صورتی که رفت وآمد زیادی دارید، دست و پاگیر خواهند بود. 

https://parsaplus.com/product-category/hood/hood-can/

خرید اجاق گاز با تخفیف ویژه 35%

اجاق گاز کن

اجاق گاز دوو از جمله اجاق گازهای بسیار پرطرفدار است، چرا که اجاق گاز این برند به سیستم سوخت رسانی ایتالیایی، سیستم سلف کلین، فن کانوکشن، و محفظه فر آنتی باکتریال تجهیز شده است. دوو اجاق گازهای خود را پنج شعله و در رنگ های مختلفی ارائه کرده است. برای خرید اجاق گاز این برند، از اطلاعات گردآوری شده در جدول استفاده نمایید

 


 خرید اجاق گاز کن 

به‌طورکلی، اجاق گاز باید با نیازهای شما برای پخت‌وپز متناسب باشد. خواه یک آشپز حرفه‌ای هستید یا مبتدی، تنها زندگی می‌کنید یا در خانواده‌ای پرجمعیت، نوع اجاق گاز انتخابی شما پاسخگوی انتظارات‌تان باشد. برای این منظور باید ویژگی‌های زیر را مدّنظر داشته باشید:

۱. نوع اجاق گاز

اجاق گاز بسته به سیستم اشتعالی که در آن تعبیه شده است، می‌تواند از نوع پیلوت‌دار سنتی باشد یا از نوع الکتریکی پیشرفته. نوع پیلوت‌دار جریان ثابتی از گاز را فراهم می‌کند تا شعله را روشن نگه دارد و به این ترتیب بیش‌ازحدِ نیاز انرژی مصرف می‌کند. اما نوع الکتریکی آن از جریان الکتریکی استفاده می‌کند که در ابتدای چرخه گرمایی روشن می‌شود و دیگر نیازی به جریان مداوم ندارد، بنابراین میزان مصرف انرژی آن کمتر است.

۲. اندازه اجاق گاز

اندازه اجاق گازی که می‌خواهید بخرید تا حد زیادی به اندازه آشپزخانه، میزان پخت‌پز روزانه و نیز تعداد افراد خانواده‌تان بستگی دارد.

اگر فضای آشپزخانه‌تان کوچک است و می‌خواهید به شکل بهینه از فضای آشپزخانه استفاده کنید، اجاق گازهای توکار صفحه‌ای فضای کمتری را نسبت به اجاق گازهای ایستاده (مبله) اشغال می‌کنند. این نوع اجاق گازها به فضای آشپرخانه‌تان ظاهر مدرن‌تری خواهند داد.

اگر تعداد افراد خانواده‌تان کم است، اجاق گاز با تعداد شعله‌های کمتر مناسب‌تر است. به‌عنوان مثال در خانواده ۳ یا ۴ نفره اجاق گاز دو شعله پاسخگوی نیازهای خانواده است و فضای کمتری را هم اشغال می‌کند. (البته اگر مدام مهمان ندارید.)

اجاق گازهای رومیزی هم برای آشپزخانه‌های کوچک گزینه مناسبی هستند، اما معمولا از همه مدل‌های دیگر گران‌ترند.

در صورتی‌که می‌خواهید حتما از اجاق گاز مبله استفاده کنید، فضای آشپزخانه را اندازه بگیرید. اگر قرار است بین دو کابینت قرار بگیرد باید به دقت اندازه‌گیری را انجام بدهید. به‌طور معمول اندازه اجاق گازهای ایستاده حدود ۳۰ اینچ یا ۷۵ سانتی‌متر است، اما مدل‌های باریک‌تر و عریض‌تر از آن هم وجود دارد. در شکل اجاق گاز ایستاده را می‌بینید که به خوبی در فضای بین دو کابینت جا شده است:

۳. توان حرارتی اجاق گاز

هنگام خرید اجاق گاز به توان حرارتی آن توجه کنید. توان حرارتی اجاق گاز  میزان گرمایی است که از شعله‌ها خارج می‌شود و واحد اندازه‌گیری استاندارد آن بی‌تی‌یو بر ساعت است. (بی‌تی‌یو به معنای واحد حرارتی بریتانیا به ازای هر ساعت است و به‌شکل BTU/hr نوشته می‌شود). در ایران این توان حرارتی بر اساس کیلووات در نظر گرفته می‌شود. خروجی حرارت شعله‌ها در اجاق گازهای استاندارد به ازای هر ساعت از ۵۰۰۰ تا ۱۲,۵۰۰ BTU (معادل ۱,۴ کیلووات تا ۳,۶ کیلووات) متغیر است.

معمولا ایده‌آل‌ترین توان حرارتی برای هر شعله در اجاق گازهای خانگی ۲,۰۵ کیلووات (معادل  ۷۰۰۰ BTU) است. توان حرارتی بالاتر از این مقدار، بیشتر برای رستوران‌ها مناسب است. بااین‌حال، معمولا اجاق گازها دارای شعله‌هایی با توان حرارتی یکسان نیستند و توان بعضی شعله‌ها از ۰,۸۷تا ۱,۴ کیلووات (معادل ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ BTU) است.

بعضی اجاق گازها یک شعله بسیار قوی‌تر با حدود ۳,۵ کیلووات دارند. البته لزوما این‌طور نیست که هرچه توان حرارتی اجاق گاز بالاتر باشد، اجاق گاز بهتر است. توان حرارتی بالاتر گرمای بیشتری به غذا می‌رساند و بنابراین مدت زمان پخت غذا کاهش می‌یابد، اما کنترل گرما هم در این شعله‌ها دشوارتر است؛ زیرا معمولا این شعله‌ها را نمی‌توان به اندازه کافی کم یا به اندازه دلخواه تنظیم کرد.

 

۴. جنس اجاق گاز

هنگام خرید اجاق گاز باید به جنس آن هم توجه کنید. به‌طورکلی، اجاق گازها در انواع زیر تولید می‌شوند:

تمام استیل: بیشتر اجاق گازها از فولاد ضد زنگ (استیل) ساخته می‌شوند، زیرا محیط آشپزخانه معمولا پر از بخار آب است و سبب زنگ‌زدن فلزاتی مانند آهن می‌شود. حتی اگر بدنه اجاق گازهای استیل به شدت گرم شود، باز هم مقاومت زیادی دارد و به آن آسیبی نمی‌رسد.

استیل – شیشه‌ای: صفحه این اجاق گازها شیشه‌ای است، اما لبه‌های آنها استیل است. این اجاق گازها هم به دلیل ترکیب شیشه و فلز زیبایی خاصی به فضای آشپزخانه می‌بخشند و در عین حال از دوام و مقاومت خوبی برخوردار هستند.

شیشه‌ای: این اجاق گازها از شیشه بسیار مقاوم نسبت به گرما ساخته شده‌اند و جلوه بسیار زیبایی دارند. بااین‌حال نگهداری و تمیز نگه داشتن این اجاق گازهای ظریف و زیبا دشوارتر است.

 

ویژگی‌های مهم دیگری که هنگام خرید اجاق گاز باید در نظر داشته باشید

۱. اجاق گازی را انتخاب کنید که راحت تمیز شود

معمولا بسیاری از اجاق گازهای جدید دارای شعله‌پخش‌کن و رویه چدنی هستند که همین سبب می‌شود کار تمیز کردن آنها بسیار راحت‌تر باشد. در این اجاق گازها اگر غذا سرریز شود، وارد محفظه شعله‌ها نمی‌شود و فقط کافی است رویه چدنی، شعله‌پخش‌کن و اطراف سینی گاز را تمیز کنید. اجاق گازهایی که دارای شعله‌پخش‌کن و رویه چدنی نیستند (به‌خصوص تک شعله‌هایی که مادرهایمان از آن برای آش‌پختن استفاده می‌کنند) به مراقبت بیشتری نیاز دارند و باید حواس‌تان باشد غذا درون محفظه شعله نریزد.

علاوه‌بر آن به‌دنبال اجاق گازهایی باشید که دورتادور سینی‌شان لبه داشته باشد، در این اجاق گازها اگر غذا سرریز شود روی کف زمین و اطراف اجاق گاز نمی‌ریزد. در شکل زیر اجاق گاز بدون شعله‌پخش‌کن و بدون رویه چدنی نشان داده شده است:

۲. بهتر است اندازه شعله‌های اجاق گاز با هم متفاوت باشد

به دنبال اجاق گازی باشید که شعله‌هایی با اندازه‌های متفاوت داشته باشد، زیرا این شعله‌ها خروجی حرارتی متفاوتی دارند و می‌توانید بسته به اندازه‌های آن ظروف کوچک و بزرگ را روی آنها قرار دهید. مسلما توانایی پخت این شعله‌ها هم با هم متفاوت خواهد بود، به‌عنوان مثال می‌توانید از شعله‌هایی که بزرگتر هستند و توانایی گرمادهی بیشتری دارند برای جوشاندن آب و آماده‌کردن سریع غذا (به‌ویژه در مواقعی که وقت کمی دارید) استفاده کنید و شعله‌های کوچک‌تر و کم‌توان‌تر برای هنگامی‌که می‌خواهید غذا آهسته بجوشد و خوب جا بیفتد مناسب هستند.

یکی از موارد مهم دیگر در خرید اجاق گاز کنترل گرمایی است. برخی اجاق گازها قابلیت کنترل گرمایی بخش بالایی اجاق گاز را دارند و به‌این‌ترتیب از احتمال آتش‌سوزی جلوگیری به عمل می‌آورند.

۳. کارکردن با اجاق گاز باید راحت باشد

برخی اجاق گازها از بخش‌های الکترونیکی برای کنترل گرمایی و تنظیم حرارت یا شعله استفاده می‌کنند. اجاق گازی را انتخاب کنید که کارکردن با آن راحت باشد و بتوانید به‌راحتی ویژگی‌های متنوع آن را تنظیم کنید.

۴. اجاق گاز باید ایمن باشد

نکته مهم دیگر در انتخاب اجاق گاز، ایمنی آن استمعمولا اجاق گاز دارای فندک و ترموکوپل ایمنی بیشتری دارد. اگر به هر دلیلی شعله اجاق گاز خاموش شود (مثلا در اثر باد یا سرریز شدن غذا)، ترموکوپل خودبه‌خود سبب قطع جریان گاز می‌شود و به‌این‌ترتیب از خطر انتشار گاز در فضای آشپزخانه و آتش‌سوزی جلوگیری به عمل می‌آورد. (اگر زیاد برایتان پیش می‌آید که فراموش کنید غذا یا شیر روی گاز گذاشته‌اید، حتما این مورد را در نظر بگیرید).

برای خرید انواع هود از برندهای مختلف با تخفیف ویژه برروی لینک زیر بزنید . 

https://parsaplus.com/product-category/oven/oven-oven-akhvan/

خرید هود استیل البرز با تخفیف 30%

هود استیل البرز 


نامی آشنا به گوش بسیاری از شما هم میهنان عزیز می باشد . برند اخوان به عنوان قدیمی ترین و بزرگ ترین مجموعه فعال در زمینه ی تولید لوازم آشپزخانه و خانگی توکار شناخته شده است .

مجموعه اخوان در سال ۱۳۴۸ به وسیله آقای ” محسن اخوان جم ” تاسیس شد و فعالیت خود را در حوزه ی تولید و دیزاین قطعات پرسی شروع نمود اما با گذشت مدت زمانی اندک زمینه کاری خود را به تولید انواع لوازم آشپزخانه ( به خصوص سینک ) تغییر داد . از آن جایی که فرآیند پرس کاری ، فرآیندی بسیار دشوار تلقی می شود ، نیازمند تخصص و علم بالایی می باشد . مجموعه اخوان جم جهت تولید محصلاتی با کیفیت از دستگاه های مدرن پرس هیدرولیک به همراه جدید ترین تجهیزات روز دنیا استفاده می نماید . لازم به ذکر است بدانید شرکت اخوان به عنوان یکی از بهترین متخصصین کشش استیل در سراسر کشور نام گرفته است .
تعداد هود های تولید شده در کارخانه اخوان در حال حاضر حدود 80 مدل در رنگ و طرح حهای مختلف میباشد

.  

خرید هود استیل البرز 


دو سال متوالی جزء بیست برند برتر کشور

عنوان صادر کننده نمونه در سال ها ی متوالی 1384و 1385 محصولات خود را به بیش از 40 کشور جهان صادر می نماید

شرکت صنایع استیل البرز مفتخر به داشتن گواهینامه های  IQNET, CSQ, MIS, CISQ, IMQ, UKAS

دارای علامت استاندارد تشویقی از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران

برنده تندیس طلایی کیفیت از سویس و آلمان

اولین و تنها دارنده نشان استاندارد سینک در ایران

شرکت استیل البرز دارنده اولین نشان استاندارد ملی ایران در صنعت سینک آشپزخانه

دارنده نشان iui5002 از سوی اتحادیه بین المللی اختراعات و نوآوری صنعتی

به عنوان اولین تولید کننده سینک های شیشه ای در ایران

دارنده بر چسب انرژی a برای کلیه اجاق گاز ها و فر ها

موفق به اخذ دو گواهینامه سینکهای فانتزی weded type از سری استاندارد iso9001

صادر کننده نمونه سال 1387 استان فارس

دریافت تقدیرنامه در جشواره بین المللی برترین نام و نشان های تجاری در عرصه کسب و کار ایران

دارنده نشان استاندارد ce در هود

دارنده نشان استاندارد ce در اجاق گاز

 

این کارخانه اکنون پس از سالها تجربه ظرفیت تولیدات خود را در محصولات سینک اجاق گاز و هود به بیش از 1.500.000 قطعه محصول در سال ارتقاء بخشیده و تولیدات خود را به بیش از 200 مدل مختلف در بازارهای داخلی و بیش از 40 کشور جهان از جمله خاورمیانه، خاور دور، کانادا، جنوب آفریقا، اقیانوسیه و اروپا عرضه می نماید. این شرکت جهت رسیدن به اهداف خود که مهمترین آن کیفیت بالای محصولات تولید شده است از همان ابتدای کار که خریداری و وارد نمودن ورقهای Stainless Steel می باشد، آغاز نموده و به همین دلیل در تولید بخش عمده ای از محصولات خود ورق SUS304L (با ترکیب 18% کروم و 10% نیکل) را مورد استفاده قرار میدهد. این ورقها عمدتاً از کشورهای فرانسه و ژاپن خریداری شده و دارای استانداردهای JIS ژاپن و ASTM آمریکا می باشد و از سایر ورقهای موجود براق تر، جهت عملیات ساخت و کشش انعطاف پذیرتر و در مقابل اسیدها و بازها مقاومتر می باشد

از آنجا که تولید سینکهای پرسی با محدودیت هایی همچون کشش همزمان سه لگن یا دو لگن با عمق متفاوت و نازک شدن ورق ها در قسمت لگن مواجه است، این کارخانه مبادرت به راه اندازی واحد دیگری به نام ” خرم صنعت” جهت رفع این محدودیت و تولید سینکهای  ( لگن ) جوشی یا فانتزی نمود. بدین ترتیب هر یک از قسمت های سینک اعم از سینی و لگن به طور جداگانه قالبسازی، پرس و پالیش گردیده و نهایتاً توسط ماشین آلات تمام اتوماتیک CNC ) Computer Numerical Control ) به یکدیگر متصل می شوند، به نحوی که پس از اتمام کار و پشت سر نهادن تمام مراحل تولید (35 درجه) سینکی در اختیار مصرف کننده قرار می گیرند که کاملاً یک تکه و بدون آثار جوش می باشد. بنابراین سینکهای فانتزی به علت تکنیک خاص تولید فرصت استفاده از ورق های ضخیم تر را فراهم نموده و پالیشینگ مرحله به مرحله موجب کیفیت بالای محصولات تولید شده می گردد. از سوی دیگر به علت ساختار تولید و تعدد قالب ها تنوع در فرم و ابعاد سینک امکان پذیر بوده و محصولات شرکت در انواع و مدلهای متفاوت که گاهاً انحصاری و توسط واحد طراحی شرکت تهیه میگردد, تولید می شوند.

استیل البرز نامی آشنا به گوش تک تک ما می باشد چرا که همیشه یکی از محصولات این برند در خانه هایمان وجود داشته است . همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با این برند موفق داخلی کسب نمایید .

شرکت استیل البرز فعالیت خود را در شهر شیراز آغاز نمود و در ابتدا با استفاده از مجهز ترین ماشین آلات آن زمان ، به تولید بیش از دویست هزار سینک ( به صورت سالیانه ) پرداخت . با گذشت زمان شرکت صنایع استیل البرز فعالیت خود را افزایش داد و به عنوان صادر کننده و تولید کننده پیشگام در زمینه ی سینک stainless steel در سطح خاورمیانه انتخاب شد ، هم چنین تولیدات خود را گسترش بخشید و  محصولاتی نظیر هود و اجاق گاز را نیز وارد خط تولید خود نمود . شرکت استیل البرز امروزه موفق به تولید بیش از یک میلیون و پانصد هزار محصول ( بیش از ۲۰۰ مدل متنوع ) به صورت سالانه می باشد . نکته قابل توجهی که درباره ی برند استیل البرز باید بدانید این است که محصولات این برند به صورت سالیانه به خاورمیانه و بیش از ۴۰ کشور صادر می شود . از جمله این کشور ها می توان به کشور کانادا ، خاور دور ، اروپا ، بخش جنوبی آفریقا و اقیانوسیه اشاره داشت .

محصولات شرکت استیل البرز :

همانطور که پیش تر نیز ذکر شد ، شرکت بزرگ استیل البرز بخش عمده ای از تولیدات خود را به تولید سینک ، هود و اجاق گاز اختصاص داده است اما در کنار این موارد ، محصولات دیگری نیز در این مجموعه تولید می شود . مثل همیشه در ادامه با  همراه باشید تا بهتر و بیشتر با کلیه محصولات این برند محبوب آشنا شوید .

برای خرید انواع هود استیل البرز با تخفیف با تخفیف ویژه بر روی لینک کلیک کنید . https://parsaplus.com/product-category/sink/sink-estil-alborz/