ارائه انواع هود و گاز و شیرآلات

بهترین نوع هود و گاز با بالاترین کیفیت و بهترین کیفت

ارائه انواع هود و گاز و شیرآلات

بهترین نوع هود و گاز با بالاترین کیفیت و بهترین کیفت

سینک ظرفشویی

ابعاد و اندازه سینک ظرفشویی :

هر سینکی مناسب آشپزخانه شما نیست. اندازه و ابعاد سینک ظرفشویی باید متناسب با فضای محل نصب انتخاب شود. زیرا انتخاب سینک با ابعاد اشتباه ممکن است در آینده شما را با مشکل چکه کردن آب، فرسودگی سینک و کابینت یا کمبود فضا مواجه کند.

تعداد لگن در سینک آشپزخانه :

تعداد لگن در یک سینک ظرفشویی بسیار اهمیت داشته و افراد باید با توجه به فضای خود و نوع کاربرد، آن را انتخاب کنند. سینک دو لگن در مقایسه با سینک های تک لگن فروش بیشتری داشته ( البته کمی گران تر بوده ) ولی افرادی که تنها زندگی میکنند یا خانواده های کم جمعیت که سینک کاربرد کمتری برایشان داشته خرید سینک تک لگن پیشنهاد میشود. ایراد سینک های تک لگن عدم امکان دو کار به صورت همزمان است البته سینک های یک و نیم لگن هم موجود بوده و میتوان به جای سینک تک لگن این سینک را جایگزین کرد.


سینی سینک آشپزخانه :

سینک ظرفشویی در دو مدل سینی دار و بدون سینی تولید میشود. برای نصب سینک ظرفشویی سینی دار باید ابتدا فضای آشپزخانه را در نظر گرفت که آیا امکان نصب این سینک وجود دارد یا نه. اگر فضای کافی وجود نداشت میتوانید از سینک ظرفشویی آشپزخانه  بدون سینی استفاده کنید. در صورت انتخاب هر کدام از آنها گزینه های زیادی را برای خرید در اختیار دارید.


عمق لگن سینک ظرفشویی :

سینک ظرفشویی با عمق بیشتر ظرفیت بیشتری را برای ظروف به همراه دارد و از پاشیدن آب به شخص و اطراف سینک جلوگیری میکند. هر چه عمق لگن بیشتر باشد کیفیت آن هم بالاتر رفته و مقاوم تر است. در ضمن عمر سینک ظرفشویی هم بیشتر میشود.


ضخامت ورق در سینک ظرفشویی :

سعی کنید سینک ظرفشویی با ضخامت ورق ۰/۸ یا ۱ میلیمتر خریداری کنید چرا که ورق ضخیم، کیفیت بهتری داشته و تحمل ضربه و فشار ظروف سنگین را دارد. اگر ضخامت ورق کم باشد سینک به راحتی با کمی فشار یا ضربه ی کوچک فرم اصلی خود را از دست میدهد.


گارانتی و ضمانت معتبر برای سینک آشپزخانه :

تمام برند های اخوان، استیل البرز، لتو، بیمکث، پولکس و کن سینک ظرفشویی خود را تا ۱۰ سال مشمول گارانتی و خدمات پس از فروش کرده است.

https://parsaplus.com/product-category/sink/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد